avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

PIERWSZY DZIEŃ LATA

Poniedziałek, 21 czerwca 2010 · dodano: 21.06.2010 | Komentarze 2

Poprzedni tydzień nie pozwolił niestety na żadne wypady. Jeżdżenie, kręcenie, kafelkowanie i całe mnóstwo zajęć wyczerpały cały wolny czas.

Dzisiejszy wypad zaproponował Michał. Nie wiem jak to robi ale zawsze odzywa się wtedy kiedy mam ochotę wyjść, a nie do końca jestem przekonany.

Podążamy w kierunku Tarnowskich Gór - to zdecydowanie najczęściej odwiedzane przeze mnie miasto ostatnimi czasy. Tym razem celem podróży jest największy w Polsce węzeł kolejowy. Kilka fotek z napotkanym towarzyszem i powrót do domu.
Krótko ale przyjemnie.

Węzeł kolejowy w Tarnowskich Górach © purzyc

Towarzysz © purzyc

Pierwszy zachód słońca tego lata © purzyc

P.S
Przygotowania do BikeOrientu trwają :)

Trasa:
Helenka - Stolarzowice - Repty - Tarnowskie Góry. Tarnowskie Góry - Repty - Stolarzowice - Helenka.