avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

ŚWIERKLANIEC

Niedziela, 13 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 2

Dzisiejszą wycieczkę odkładałem z godziny na godzinę aż zastało mnie późne popołudnie. Jak się okazało wybór pory choć przypadkowy, był najbardziej trafny. Słońce delikatnie wychylało się z za chmur nie paląc skóry, a orzeźwiający deszcz chłodził temperament podróży.

Pewnie gdyby nie sesja pomykałbym z moją ukochaną, a tak ... udałem się samotnie w kierunku Świerklańca. Kilka fotek po drodze, mała rundka po parku i powrót nieco inną drogą.

Dla niewtajemniczonych --> mamy oznakowane ścieżki w lesie :) © purzyc

Leśni oracze © purzyc

Dom Kawalera w Świerklańcu © purzyc

Niestety weekend dobiega końca, a kolejny tydzień raczej nie przewiduje czasu na rower. Miejmy nadzieję że w weekend uda się to nadrobić.

Trasa:
Helenka - Stolarzowice - Stroszek - Radzionków - Orzech - Świerklaniec. Świerklaniec - Nakło - Tarnowskie Góry - Repty - Stolarzowice - Helenka.