avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

INDUSTRALNIE

Wtorek, 22 czerwca 2010 · dodano: 22.06.2010 | Komentarze 1

O tej porze nie bardzo umiem zebrać myśli, a żeby nie robić zaległości zdecydowałem że wpis będzie wyjątkowo krótki :)

Dzisiejszy wypad w pełni satysfakcjonujący. Najpierw buszowanie z Michałem po industrialnych zabytkach śląskiej kultury a później trening z Darkiem z krótką przerwą na bezalkoholowego Leszka w Tarnowskich Górach.

Zachęcam wszystkich do bliższego poznania własnej okolicy. Z perspektywy dwóch kółek można dojrzeć piękno, którego na co dzień nie dostrzegamy.

Okoliczna ścieżka <zdjęcie by Michał> © purzyc

Budynki przy kopalni KWK Pstrowski <zdjęcie by Michał> © purzyc

Slogany PRL-u <zdjęcie by Michał> © purzyc

Kopalnia KWK Pstrowski w Biskupicach © purzyc

Trasa:1
Helenka - Las miechowicki - Biskupice oś. Młodego Górnika. Biskupice oś. Młodego Górnika - Las miechowicki - Helenka.

Trasa:2
Helenka - Stolarzowice - Repty - Tarnowskie Góry. Tarnowskie Góry - Repty - Stolarzowice - Helenka