avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

RADIOSTACJA

Wtorek, 10 maja 2011 · dodano: 10.05.2011 | Komentarze 0

Wczorajszy wypad z Miszonem przyniósł wiele radości... W sumie miało być, krótko i blisko, ale przyjemność z jazdy była tak ogromna, że od słowa do słowa, nie wiedzieć kiedy zjeździliśmy całkiem przyzwoity dystans.

Głównym celem wycieczki została radiostacja, jak zwykle bez fotek się nie obyło :) Trzeba przyznać, że porządnie zagospodarowali teren. Szacun! Po szybkiej naradzie ruszyliśmy na kąpielisko leśne, gdzie niestety Michał złapał nie małą centrę. Powrót przez Czechowice, Ziemięcice... aż do Grzybowic. Potem każdy w swoją stronę.

Wypad bardzo udany, dobrze jest się tak spotkać.

Na leśnej w Mikulczycach grasują strusie ;) © purzyc

Znaki, dla niepoznaki © purzyc

Gliwicka radiostacja © purzyc

hmm... © purzyc

... Michał!... Patrz co zrobiłeś!... Skrzywiłeś radiostację!... :P © purzyc

Kąpielisko Leśne w Gliwicach © purzyc

m1520n © purzyc

Kąpielisko w Czechowiach © purzyc

Ziemięcice o zachodzi słońca © purzyc

Trasa: Zabrze - Mikulczyce - Żerniki - Gliwice - Czechowice - Ziemięcice - Świętoszowice - Grzybowice - Mikulczyce - Zabrze.