avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

JAWORZ

Poniedziałek, 2 maja 2011 · dodano: 05.05.2011 | Komentarze 0

Poniedziałek okazał się wyjątkowy. Mimo, chłodu i wiatru, słońce aż krzyczało żeby wyjść. Zważywszy na poprzednie dni głupotą byłoby przegapić taką okazję.

Samotnie ruszam, na podbój Nowego Sącza... taki był pierwotny plan, tylko że gdzieś na trasie przegapiłem znaki i pognałem zupełnie w innym kierunku. Cóż plany są po to by je zmieniać :)

Jadąc w nieznane, trafiłem na górę, która wypompowała mnie z sił doszczętnie. Momentami było tak ciężko że prowadząc rower licznik wskazywał zero. Szok. To tak jakbym nie ruszał się z miejsce hehe. Szczęście, że trwało to raptem 30 minut :P Na szczycie chwila odpoczynku, batonik, kilka fotek i powrót.

Zjazd z góry okazał się jeszcze bardziej męczący niż podjazd, czy raczej podejście. Kamole, a może to już głazy były do tego błotnisty szlam sprawiły że z jaką prędkością zdobywałem z taką opuszczałem szczyt. Masakra, ręce odmawiały posłuszeństwa.

Łososina Dolna © purzyc

Soczysta zieleń © purzyc

Łososinka © purzyc

To tutaj zaczęły się pierwsze schody © purzyc

Takiego znaku jeszcze nie widziałem © purzyc

Jaworz - odsłona pierwsza © purzyc

Jaworz - odsłona druga © purzyc

Jaworz - odsłona trzecia © purzyc

Ładne, tylko szkoda że tak rzadko spotykane © purzyc

przerwa na batonika © purzyc

Widok na Jaworz z przed domu Ady :) © purzyc

Trasa: Łęki - Łososina Dolna - Wronowice - Żbikowice - Ujanowice - Strzeszyce - Jaworzyna - Żmiąca - Strzeszyce - Ujanowice - Żbikowice - Wronowice - Łososina Dolna - Łęki.