avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

SEZON W PEŁNI A KONDYCJI BRAK

Czwartek, 28 kwietnia 2011 · dodano: 28.04.2011 | Komentarze 2

Opuszczam się, oj zapuszczam... Po dzisiejszym dniu jednoznacznie stwierdzam brak kondycji, a co gorsza techniki w terenie. Jadąc starymi ścieżkami wspominałem jak to kiedyś na złamanie karku mknąłem wąskimi dróżkami nie zważając na wyrwy, przeszkody i korzenie. Teraz ruszam się jak słoń w składzie porcelany - niepewnie, i ostrożnie. Muszę coś z tym zrobić bo niedługo górala przyjdzie wymienić na jakiś miejski rower najlepiej jeszcze z silnikiem :P

Weekend majowy tuż tuż, więc miejmy nadzieję, że pogoda dopisze i uda się zwojować małopolskie szlaki. Już nie mogę się doczekać. Nareszcie wolne :D ołje

Droga przez las z Biskupic do Miechowic © purzyc

Trasa: Zabrze - Biskupice - Miechowice - Helenka - Rokitnica - Mikulczyce - Zabrze.