avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl

MAZURY ... <DZIEŃ TRZECI>

Środa, 7 lipca 2010 · dodano: 20.07.2010 | Komentarze 2

Dzień trzeci był wielką niewiadomą ze względu na pogodę. Na szczęście burze przeszły bokiem i mogliśmy dalej kontynuować naszą wyprawę.

Godzinę wyjazdu opóźniają kluczę od szyfrów, które gdzieś się zawieruszyły. Na szczęście Ada odnajduje je w moim śpiworze (pewnie nie trafiłem do kieszeni, w końcu dzień wcześniej był dobry mecz :P )

Do Giżycka docieramy przed południem. Leżakowanie w porcie, obiad u grubego Benka, a później ekspresowe zwiedzanie Twierdzy Boyen. Co ja tam przeżyłem to wie tylko moja ukochana ;)

Dalej na północ przez przepiękne okolice docieramy do urokliwej przystani miedzy Zdorkowem a Kol. Harsz, gdzie rozbijamy się na nocleg... .

Giżycko - największy w Europie most obrotowy © purzyc

Twierdza Boyen © purzyc

Mazurskie pejzaże z perspektywy lądu odsłona pierwsza © purzyc

Mazurskie pejzaże z perspektywy lądu odsłona druga © purzyc

Mazurskie pejzaże z perspektywy lądu odsłona trzecia © purzyc

Mazurskie pejzaże z perspektywy lądu odslona czwarta © purzyc

Mazurskie pejzaże z perspektywy lądu odsłona piąta © purzyc

To te urokliwe miejsce :) © purzyc

Trasa:
Kozin - Giżycko - Twierdza Boyen - Giżycko - Świdry - Pieczarki - Las (Uwaga! Na gospodarstwo z wielkim psem!) - Harsz - Zdorkowo.