avatar Ten blog rowerowy prowadzi purzyc z miasteczka Zabrze. Mam przejechane 1151.81 kilometrów w tym 257.79 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 9.75 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy purzyc.bikestats.pl
  • Sprzęt Mongoose

OLSZTYNEK ... <SKANSEN>

Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 14.07.2010 | Komentarze 6

Kolejny raz mam problem od czego tu zacząć. Widocznie wodolejstwo nie jest moją mocną stroną, także skupię się na konkretach. Przygotowania do wyjazdu, pakowanie i takie tam, dojazd i całą resztę pominę :)

Długo zastanawiałem się jak opisać te kilka dni i ciągle nie wiem czy sposób jaki wybrałem jest właściwy... Wyjazd miał charakter rodzinno-wycieczkowy i trwał 8dni. Każdy dzień intensywny i spożytkowany do granic możliwości.

Początek miał miejsce w Olsztynku, gdzie pomieszkuje moja rodzinka. Po przyjeździe, powitaniach i opowieściach, ruszyliśmy z moją ukochaną na przejażdżkę. Krótka wycieczka na pobliski skansen, kilka fotek <pstryk, pstryk>, a później mała rodzinna bibka :)

Skansen w Olsztynku - Młyn wodny © purzyc

Skansen w Olsztynku - zabytkowy kościółek © purzyc

Skansen w Olsztynku - Panienka z okienka :* © purzyc

Skansen w Olsztynku - Zestaw do kawy © purzyc

Trasa:
Olsztynek - Skansen. Skansen - Olsztynek.